פרק שני: לא עושה חשבון
בפרק זה המספר מספר לנו את מצבו הלימודי והציונים, הוא ממשיך לספר בכך שהמורה מתעניינת בבעית הציון בחשבון שלו אך הוא לא מסכים לדבר איתה או עם ההורים, לפי דעתי הילד לא עושה את המעשה הנכון, לא שומרים בלב דברים נסתרים, הילד לפחות היה צריך לפתוח את ליבו לפנה המורה אחרת, התחושה הזאת תרדוף אותו כול המשך חייו,המספר רועי ממשך לשמור על אופטימיות ולא מראה רגשות מיוחדים הוא רק מסתכל על הכוס המלאה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה