חלק ראשון: איזה שפה מדברים שם,בווינה הזאת?
לפי דעתי מצבו של המספר מאוד קשה מכיוון שהוריו מספרים לו שהוא עוזב את ארצו, אני מרגיש שרעיון זה לא מתקבל על הדעת כי יאבד את כול חבריו, אבל מצד שני הוריו רוצים בטובתו, ואז מספרים לנו שהוא רוצה להישאר עם אחיו וזה גורם לו להרגיש שלם ו בלעדיו הוא כלום'', בפרק זה מספרים לנו שמשפחת המספר היא משפחה שקולה, מספור לנו שאחיו איבד את חייו אבל לא מסופר למה, אחייו, המספר מרגיש רגשות עזות כלפי אחייו ומרגיש שלא יכול להמשיך את חייו בלעדיו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה